یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۰۸:۲۲

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لاوان:
شرایط سرمایه‎گذاری در لاوان بهبود می‎یابد

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لاوان با تاکید بر تقویت رقابت پذیری این منطقه نسبت به مناطق مشابه، از بهبود و تسهیل شرایط سرمایه گذاری در جزیره لاوان خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، عبدالحمید زارعی در نشست مشترک با مسئولان و روسای ادارات سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان که با هدف تقویت درآمدزایی و تسهیل ضوابط جذب سرمایه‌گذاری در این منطقه برگزار شد، گفت: تصمیم‌های موثری در زمینه بهبود شرایط سرمایه‌گذاران و حمایت از آنان در قالب اصلاح تعرفه‌های خدماتی و نیز اعطای حداکثری معافیت‌های قانونی به شرکت‌های تولیدی و فعالان اقتصادی منطقه در نظر گرفته شده است.


وی تصریح کرد: به زودی جزئیات این تصمیم‌ها اطلاع رسانی می‌شود. بر اساس این گزارش، طی ماه‌های اخیر درخواست‌هایی از سوی برخی شرکت‌های خارجی برای همکاری و سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان به این سازمان ارائه شده و مذاکراتی به این منظور صورت گرفته است. زارعی در دیدار با نمایندگان این شرکت‌ها، به ظرفیت‌های منطقه لاوان به ویژه در بخش منابع گازی و خدمات پالایشگاهی و به برنامه‌های این سازمان برای بهبود شرایط سرمایه‌گذاران و اعطای تسهیلات ویژه به آنان اشاره کرده بود.



  کد خبر : 1787
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :